Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie nr 41/2024 Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie powołania komisji przetargowej w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu

Prezes Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego 

we Wrocławiu 

 

Prez. 0120-41/24

 

Zarządzenie nr 41/2024

Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu

z dnia 23 sierpnia 2024 r.

w sprawie powołania komisji przetargowej
w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu

 

Na podstawie art. 20 § 1 ustawy z dnia 25 lipca 2002 r. - Prawo o ustroju sądów administracyjnych (t. jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1267), w związku
z wszczęciem procedury zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) p.n. „Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego", zarządza się, co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję przetargową, w celu przeprowadzenia postępowania zgodnie
z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wyboru najkorzystniejszej oferty,
w składzie:

  1. Przewodniczący - Łukasz Moneta – Kierownik Oddziału Administracyjno-Gospodarczego;
  2. Sekretarz - Andrzej Borecki – Zastępca Kierownika Oddziału Administracyjno-Gospodarczego;
  3. Członek - Maja Zając – specjalista.

 

§ 2.

Otwarcia ofert i wyboru oferenta Komisja przetargowa dokona w dniu wyznaczonym przez Przewodniczącego Komisji, nie później jednak niż do dnia 15 października 2024 r.

§ 3.

Zarządzenie podlega ogłoszeniu na stronie podmiotowej Sądu i w intranecie.

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

           

 

Ireneusz Dukiel

Prezes

Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego

we Wrocławiu

(podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym)

 

Pole tekstowe: Ireneusz Dukiel Prezes Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu (podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym)