- Menu BIP
- Ogłoszenia/ Komunikaty
- Ogłoszenia
Ogłoszenia
Nr 10/2024: 23 sierpnia 2024 r.
Zarządzenie nr 41/2024 Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie powołania komisji przetargowej w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu
Poniżej link odsyła do informacji
Nr 9/2024: 1 sierpnia 2024 r.
Nabór na stanowisko nieurzędnicze w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu - (status otwarty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat naboru
Nr 8/2024: 1 sierpnia 2024 r.
Nabór na stanowisko robotnik gospodarczy w Oddziale Administracyjno-Gospodarczym - (status otwarty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat naboru
Nr 7/2024: 17 lipca 2024 r.
Konkurs na stanowisko referent – stażysta w Oddziale Spraw Ogólnych i Osobowych - (status otwarty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 6/2024: 16 lipca 2024 r.
Konkurs na stanowisko referent – stażysta - (status otwarty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko referent – stażysta z dnia 16 lipca 2024 r.
Nr 5/2024: 3 lipca 2024 r.
Nabór na stanowisko robotnik gospodarczy w Oddziale Administracyjno-Gospodarczym - (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 4/2024: 17 kwietnia 2024 r.
Konkurs na stanowisko referent – stażysta - (status otwarty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko referent – stażysta z dnia 17 kwietnia 2024 r.
Nr 3/2024: 20 marca 2024 r.
Podsekretarz Stanu
Henryka Mościcka - Dendys
DPT.732.1.2023 / 24
Warszawa, 15 marca 2024 r.
Według rozdzielnika
Szanowni Państwo,
Ministerstwo Spraw Zagranicznych uruchomiło postępowanie w sprawie wyłonienia trojga kandydatów na urząd Sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Władze polskie zostały zaproszone do przedłożenia Zgromadzeniu Parlamentarnemu Rady Europy nowej listy kandydatów w terminie do dnia 12 sierpnia 2024 r.
Osoby zainteresowane udziałem w konkursie mogą zgłaszać swoje kandydatury do Ministerstwa Spraw Zagranicznych w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. (decyduje data wpływu do MSZ).
Przekazuję w załączeniu ogłoszenie Ministra Spraw Zagranicznych w tej sprawie. Będę wdzięczna za pomoc w jego upowszechnieniu wśród osób potencjalnie zainteresowanych, a także rozważenie możliwości zamieszczenia go na Państwa stronie internetowej wraz z linkiem do następującej strony MSZ: http://www.gov.pl/dyplomacja/wybor-sedziego-etpc
Na powyższej stronie MSZ zostały zamieszczone informacje i formularze dla osób zainteresowanych kandydowaniem, informacje na temat nowych uregulowań mających zastosowanie do wyłaniania kandydatów na urząd sędziego ETPC, istotne dokumenty Rady Europy, a także klauzule dotyczące ochrony danych osobowych. Będą tam zamieszczane również aktualne informacje na temat przebiegu procesu wyłaniania kandydatów.
Tryb postępowania w sprawie wyłonienia kandydatów określa nowe zarządzenie nr 8 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 13 marca 2024 r. w sprawie powołania Zespołu do spraw wyłonienia kandydatów z ramienia Rzeczypospolitej Polskiej na urząd Sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (Dz. Urz. Min. Spraw Zagr. poz. 8) oraz Regulamin wyłaniania kandydatów z ramienia Rzeczypospolitej Polskiej na urząd Sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, zatwierdzony przez Ministra Spraw Zagranicznych w dniu 13 marca 2024 r.
Wymogi sprawowania urzędu sędziego ETPC zostały określone w art. 21 Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności, zgodnie z którym sędziowie powinni być ludźmi o najwyższym poziomie moralnym i muszą albo posiadać kwalifikacje do sprawowania wysokiego urzędu sędziowskiego albo być prawnikami o uznanej kompetencji. Zasiadają w Trybunale we własnym imieniu. W okresie sprawowania urzędu sędziowie nie mogą brać udziału w żadnej działalności, która nie daje się pogodzić z niezawisłością, bezstronnością oraz z wymaganiami piastowania urzędu w pełnym wymiarze czasu. Kandydaci nie mogą mieć ukończonych 65 lat w dniu, do którego Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy zażądało przedstawienia listy kandydatów – w obecnym przypadku: w dniu 12 sierpnia 2024 r.
Powyższe wymogi zostały doprecyzowane w Wytycznych Komitetu Ministrów Rady Europy w sprawie selekcji kandydatów na urząd sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka z dnia 28 marca 2012 r. oraz w rezolucjach Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy. W szczególności od kandydatów wymagana jest biegła znajomość jednego z języków oficjalnych Rady Europy (angielskiego lub francuskiego) i przynajmniej bierna znajomość drugiego języka oficjalnego.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny (+22 523 9319, 523 8053) lub drogą e-mailową ().
Z wyrazami szacunku
Henryka Mościcka-Dendys
Podsekretarz Stanu
/podpisano podpisem elektronicznym/
Załączniki:
Ogłoszenie Ministra Spraw Zagranicznych ws. możliwości zgłaszania się do procedury wyłaniania kandydatów na urząd sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka
Rozdzielnik
- Sąd Najwyższy
- Naczelny Sąd Administracyjny
- Sąd Apelacyjny w Białymstoku
- Sąd Apelacyjny w Gdańsku
- Sąd Apelacyjny w Katowicach
- Sąd Apelacyjny w Krakowie
- Sąd Apelacyjny w Lublinie
- Sąd Apelacyjny w Łodzi
- Sąd Apelacyjny w Poznaniu
- Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
- Sąd Apelacyjny w Szczecinie
- Sąd Apelacyjny w Warszawie
- Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Białymstoku
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
- Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
- Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu
MINISTER SPRAW ZAGRANICZNYCH
OGŁASZA
Zgodnie z postanowieniami Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności istnieje możliwość ubiegania się o rekomendację Rządu RP na urząd
SĘDZIEGO
EUROPEJSKIEGO TRYBUNAŁU PRAW CZŁOWIEKA
Wyłonienie kandydatów nastąpi zgodnie z nową procedurą – na podstawie zarządzenia nr 8 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 13.03.2024 r. ws. powołania Zespołu ds. wyłonienia kandydatów z ramienia Rzeczypospolitej Polskiej na urząd Sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (Dz. Urz. MSZ poz. 8) i Regulaminu wyłaniania kandydatów z ramienia Rzeczypospolitej Polskiej na urząd Sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, które są dostępne na stronie internetowej http://www.gov.pl/dyplomacja/wybor-sedziego-etpc
O powyższy urząd może się ubiegać osoba, która spełnia następujące wymagania:
- posiada obywatelstwo polskie,
- korzysta z pełni praw cywilnych i publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- jest osobą o najwyższym poziomie moralnym,
- ukończyła wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskała tytuł magistra lub ukończyła zagraniczne studia prawnicze uznane w Polsce,
- posiada kwalifikacje do sprawowania wysokiego urzędu sędziowskiego lub jest prawnikiem o uznanej kompetencji,
- posiada dobrą znajomość zagadnień związanych z ochroną praw człowieka,
- wyróżnia się wysokim poziomem wiedzy prawniczej,
- posiada bogate doświadczenie związane z praktyką stosowania prawa lub bogate doświadczenie i dorobek naukowy,
- posiada biegłą znajomość jednego z języków oficjalnych Rady Europy oraz przynajmniej bierną znajomość drugiego,
- jest zdolna, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków Sędziego.
Kandydaci powinni mieć mniej niż 65 lat w dniu 12 sierpnia 2024 r.
Zainteresowane osoby zobowiązane są złożyć:
- życiorys i list motywacyjny wraz z uzasadnieniem wskazującym na spełnianie wymagań wynikających z art. 21 Konwencji oraz wymagań dotyczących znajomości języków oficjalnych Rady Europy (maksymalnie 500 słów),
- kopię dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów prawniczych uznanych w Polsce,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe związane z praktyką stosowania prawa lub naukowe,
- oświadczenia według wzorów określonych w załącznikach nr 1-3 do Regulaminu wyłaniania kandydatów.
Dodatkowo można złożyć kopie certyfikatów językowych oraz zgodę na upublicznienie informacji o swoim udziale w postępowaniu.
W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego (nie dotyczy certyfikatów językowych). Życiorys należy przedłożyć w języku polskim, angielskim i francuskim według nowego wzoru.
Na powyższej stronie MSZ zamieszczono formularze dla kandydatów i istotne dokumenty Rady Europy, a także klauzule informacyjne RODO. W razie pytań prosimy o kontakt drogą e-mailową () lub telefoniczny (+ 48 22 523 9319).
Osoby zainteresowane proszone są o składanie pisemnych zgłoszeń w zamkniętych kopertach z dopiskiem „wybór sędziego Europejskiego Trybunału Praw Człowieka – do rąk własnych” w Biurze Podawczym Ministerstwa Spraw Zagranicznych lub przesłanie ich listem poleconym na adres: Departament Prawno-Traktatowy, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r. Decyduje data wpływu zgłoszenia do Ministerstwa.”
Nr 2/2024: 20 marca 2024 r.
Wrocław, dnia 20 marca 2024 r.
Zapytanie ofertowe na najem wraz z obowiązkiem wykupu powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu
1.Nazwa i adres Zamawiającego.
Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu, ul. Św. Mikołaja 78-79, 50-126 Wrocław, NIP: 897-16-88-948.
2.Opis przedmiotu zamówienia.
Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu poszukuje powierzchni biurowej pod wynajem, z możliwością wyłącznego wykupu nieruchomości przez Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu w okresie trwania najmu, w bliskim otoczeniu siedziby Sądu.
3.Opis kryteriów.
- Lokalizacja we Wrocławiu, w bezpośrednim otoczeniu siedziby Sądu – preferowany obszar wyznaczony ulicami: Grodzka, Nowy Świat, Białoskórnicza, Kazimierza Wielkiego, Oławska, Błogosławionego Czesława, Świętej Katarzyny, Piaskowa.
Od drogi publicznej do wejścia do budynku należy zapewnić dostępne dojście i dojazd. Najemca dopuszcza położenie części pomieszczeń na innej kondygnacji pod warunkiem bezpośredniego dostępu do nich z innej, wynajmowanej kondygnacji.
- Przewidywana powierzchnia biurowa o metrażu 1.500-1.700 m2 podzielona na co najmniej 3 pokoje sekretariatów wydziałowych, 20 pokoi jednoosobowych dla sędziów i asesorów, 10 pomieszczeń 2/3 osobowych dla pracowników, 2 sal konferencyjnych (wielofunkcyjnych), 2 sal rozpraw na 20 osób, archiwum, serwerownie oraz:
- zaplecze socjalne na każdej kondygnacji, połączone z powierzchnią biurową,
- sanitariaty, co najmniej dwa (damski, męski) na tej samej kondygnacji co pomieszczenia biurowe,
- jedno wydzielone, ogólnodostępne i odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami w bezpośrednim otoczeniu wejścia do najmowanych powierzchni (nie dalej niż 200 m).
- Możliwość korzystania z technicznego wyposażenia przedmiotu umowy najmu:
- instalacja wodno-kanalizacyjna,
- instalacja elektryczna,
- instalacja teleinformatyczna
- instalacja wentylacji i klimatyzacji, centralnego ogrzewania,
- instalacja systemu sygnalizacji przeciwpożarowej.
- Konserwacja i naprawa wszelkich systemów, instalacji i urządzeń, w które wyposażony jest przez Wynajmującego przedmiot umowy najmu, będzie wykonywana przez Wynajmującego w ramach opłat eksploatacyjnych wnoszonych przez Najemcę.
- Okres najmu: 60 miesięcy podczas których nastąpi wykup nieruchomości. Po dokonaniu zakupu nieruchomości umowa najmu ulega rozwiązaniu.
- Wyłączenie z umowy najmu zapisów o zabezpieczeniach, kaucjach, zaliczkach, zastosowania art. 6851 k.c., wszelkie płatność wynikające z umowy najmu realizowane będą z dołu.
- Wykonanie w ramach umowy nieodpłatnej aranżacji dostosowania pomieszczeń przez Wynajmującego po uzgodnieniu terminu i zakresu z Najemcą.
- Przedmiot najmu winien być odmalowany, wyposażony w wykładziny
w pomieszczeniach biurowych, sprawną armaturę łazienkową. W częściach wspólnych podłogi i ściany również powinny być odnowione. - Wynajmujący wskaże w ofercie:
- cenę czynszu najmu za 1 m2 powierzchni miesięcznie;
- czas trwania okresu bezczynszowego;
- wysokość opłaty eksploatacyjnej w przeliczeniu na 1 m2 powierzchni miesięcznie;
- kwotę wykupu nieruchomości;
- współczynnik powierzchni wspólnej (wyrażony w % przedmiotu najmu);
- wielkość oferowanej powierzchni – nie mniej niż 1.500 m2;
- całkowitą wielkość miesięcznego zobowiązania najemcy z tytułu najmu powierzchni;
- do oferty Wynajmujący załączy katalog kosztów wchodzących w skład opłaty eksploatacyjnej, a także wskaże sposób rozliczania opłaty eksploatacyjnej (tj. zaliczkowy czy ryczałtowy);
- do ofert należy dołączyć m.in. następujące dokumenty:
- rzuty powierzchni wraz metrażem,
- specyfikację dostępnych mediów i infrastruktury technicznej.
- Najemca wymaga, aby w ramach opłaty eksploatacyjnej były rozliczane co najmniej koszty:
- bieżącego utrzymania budynku (m.in. ogrzewanie, klimatyzacja, wywóz śmieci)
- ubezpieczenia budynku;
- podatków i wszelkich opłat wynikających z właściwych przepisów;
- przeglądów i konserwacji wszelkich instalacji, urządzeń, o ile obowiązek wykonania tych przeglądów lub konserwacji wynika z odrębnych przepisów lub instrukcji ich użytkowania;
- utrzymania powierzchni wspólnych i terenów zewnętrznych wchodzących w skład nieruchomości, na której zlokalizowany jest budynek;
- mediów związanych z utrzymaniem powierzchni wspólnej.
- Wynajmujący dostosuje powierzchnię biurową do wymagań Najemcy w zakresie uzgodnionym w umowie najmu, a także wyrazi zgodę na dokonywanie w trakcie trwania stosunku najmu, adaptacji przedmiotu najmu, w niezbędnym zakresie, bez prawa ingerowania w konstrukcję i elewację budynku.
- Wynajmujący zapewni Najemcy możliwość umieszczania nazwy Sądu przy wejściu głównym, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Zasady dotyczące ustalania wysokości i zapłaty należności wynikających z umowy:
- czynsz najmu, kwota wykupu, opłata eksploatacyjna i inne ewentualne opłaty nieuwzględnione w czynszu są określane w umowie w złotych polskich (PLN),
- Najemca dopuszcza możliwość waloryzacji, przy czym waloryzacja opłat winna być określona w umowie i dopuszczalna jest jedynie w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany rok ogłaszany w Komunikacie Prezesa GUS (inflacja oraz deflacja), a liczona winna być od miesiąca następnego po ogłoszeniu Komunikatu - nie częściej jednak niż raz do roku, z zaznaczeniem, że wzrost lub spadek wskaźnika nastąpi o więcej niż 10% w stosunku do roku poprzedniego,
- termin zapłaty będzie liczony od daty doręczenia faktury VAT,
- termin zapłaty dla należności czynszowych będzie nie krótszy niż 21 dni od daty doręczenia FV; odnośnie pozostałych należności będzie nie krótszy niż 14 dni od daty doręczenia FV,
- datą zapłaty będzie data obciążenia rachunku bankowego Sądu,
- numer rachunku bankowego Wynajmującego winien być zapisany w umowie, a każda jego zmiana wymaga zmiany zapisów umowy.
4.Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach bezpośrednio w siedzibie Sądu (Biuro Podawcze Sądu) albo nadać drogą pocztową, z dopiskiem na pierwszej stronie: „Oferta najmu powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu” w terminie do dnia 5 kwietnia 2024 r.
5.Termin związania ofertą:
60 dni od upływu terminu składania ofert.
6.Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami w godzinach pracy Sądu, w tym do udzielania informacji na temat przedmiotu zamówienia:
Łukasz Moneta, tel. 713 160 212
7.Planowany termin początku najmu:
1 sierpień 2024 r.
8.Sposób oceny ofert:
Oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego zostanie oceniona na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, w szczególności pod kątem zaoferowanej ceny czynszu
i opłaty eksploatacyjnej oraz lokalizacji.
9.Informacje dodatkowe:
- W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Wynajmujący zgadza się na przeprowadzenie wizji lokalnej powierzchni i części wspólnych oferowanych do wykorzystania przez najemcę. Występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie zostaną poprawione przez Zamawiającego.
- Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
- Oferta winna zawierać: nazwę, adres, numer telefonu do kontaktu z oferentem, datę sporządzenia oferty, podpis Oferenta oraz wzór umowy.
- Na stronie internetowej Zamawiający dopuszcza możliwość umieszczenia zestawienia ofert z podaniem oferowanych cen i danych Wykonawców.
- Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca; Sąd nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10.Postanowienia końcowe:
- Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny ofert z Wykonawcami, którzy złożyli w terminie prawidłowe oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia.
- W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania i złożenia oferty.
Dyrektor
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
we Wrocławiu
Nr 1/2024: 16 stycznia 2024 r.
Konkurs na stanowisko asystent sędziego 1 etat - (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystenta sędziego 1 etat z dnia 16 stycznia 2024 r.
Nr 11/2023: 8 listopada 2023 r.-
Konkurs na stanowisko asystent sędziego (na zastępstwo) 1 etat - (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 10/2023: 03 października 2023 r.- (status zakończony)
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystent sędziego (na zastępstwo) z dnia 3 października 2023 r.
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystent sędziego (na zastępstwo) z dnia 3 października 2023 r.
Nr 9/2023: 22 sierpnia 2023 r.
Wrocław, dnia 22 sierpnia 2023 r.
Prez. 0120- 48/23 |
|
Zarządzenie nr 48/2023
Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu
z dnia 22 sierpnia 2023 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu
Na podstawie art. 20 § 1 ustawy z dnia 25 lipca 2002 r.- Prawo o ustroju sądów administracyjnych (t. jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 2492), w związku z wszczęciem procedury zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) p.n. „Wymiana okien przeciwpożarowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu ul. Świętego Mikołaja 80", zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję przetargową, w celu przeprowadzenia postępowania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, w składzie:
- Przewodniczący - Łukasz Moneta – Kierownik Oddziału Administracyjno-Gospodarczego;
- Sekretarz - Andrzej Borecki – Zastępca Kierownika Oddziału Administracyjno-Gospodarczego;
- Członek - Maja Zając – specjalista.
§ 2.
Otwarcia ofert i wyboru oferenta Komisja przetargowa dokona w dniu wyznaczonym przez Przewodniczącego Komisji, nie później jednak niż do dnia 12 października 2023 r.
§ 3.
Zarządzenie podlega ogłoszeniu na stronie podmiotowej Sądu i w intranecie.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Ireneusz Dukiel
Prezes
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
we Wrocławiu
(podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Nr 8/2023: 14 lipca 2023 r.
Konkurs na stanowisko asystent sędziego 2 etaty stałe i 2 etaty na zastępstwo - (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 7/2023: 5 czerwca 2023 r.
Konkurs na stanowisko asystent sędziego (na zastępstwo)- (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystenta sędziego (na zastępstwo) z dnia 5 czerwca 2023 r.
Nr 6/2023: 18 maja 2023 r.
Wrocław, dnia 18 maja 2023 r.
P R E Z E S
WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO
we Wrocławiu
50-126 Wrocław
ul. Św. Mikołaja 78-79
Prez. 0120-28/23
Zarządzenie Nr 28/2023
Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu
z dnia 18 maja 2023 r.
w sprawie unieważnienia postępowania ofertowego
Na podstawie art. 20 § 1 ustawy z dnia 25 lipca 2002r.- Prawo o ustroju sądów administracyjnych (t. jedn. Dz. U. z 2022r., poz. 2492) w zw. z § 19 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 5 sierpnia 2015r. – Regulamin wewnętrznego urzędowania wojewódzkich sądów administracyjnych (Dz. U. z 2015r., poz. 1177 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Unieważnia się postępowanie ofertowe na najem powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 20 marca 2023 r.
§ 2.
Zarządzenie podlega ogłoszeniu na stronie podmiotowej Sądu, w intranecie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sądu.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Ireneusz Dukiel
Prezes
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
we Wrocławiu
(podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Nr 5/2023: 19 kwietnia 2023 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego 2 etaty-(status zamknięty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystenta sędziego 2 etaty z dnia 19 kwietnia 2023 r.
Nr 4/2023: 11 kwietnia 2023 r.
Wrocław, dnia 11 kwietnia 2023 r.
Prez. 0120-24/23
Zarządzenie Nr 24/2023
Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu
z dnia 11 kwietnia 2023 r.
w sprawie powołania komisji
Na podstawie art. 20 § 1 ustawy z dnia 25 lipca 2002r.- Prawo o ustroju sądów administracyjnych (t. jedn. Dz. U. z 2022r., poz. 2492) w zw. z § 19 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 5 sierpnia 2015r. – Regulamin wewnętrznego urzędowania wojewódzkich sądów administracyjnych (Dz. U. z 2015r., poz. 1177 ze zm.) w związku ze złożonym zapytaniem ofertowym na najem powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję Ofertową w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na najem powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu.
§ 2.
W skład Komisji Ofertowej wyznaczeni zostają:
1. | Przewodniczący | - sędzia WSA Tomasz Świetlikowski- Wiceprezes Sądu |
2. | Członek | - Piotr Kulik – Dyrektor Sądu |
3.
4. | Członek
Członek | - Łukasz Moneta - Kierownik Oddziału Administracyjno- Gospodarczego
- Bartosz Witwicki – Radca Prawny Sądu |
§ 3.
Wyboru najkorzystniejszej oferty Komisja Ofertowa dokona w terminie wyznaczonym przez Przewodniczącego Komisji, nie później jednak niż do dnia 21 kwietnia 2023r.
§ 4.
Zarządzenie podlega ogłoszeniu na stronie podmiotowej Sądu, w intranecie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sądu.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Ireneusz Dukiel
Prezes
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
we Wrocławiu
(podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Nr 3/2023: 20 marca 2023 r.
Wrocław, dnia 20 marca 2023 r.
Szanowni Państwo,
Proszę o składanie pojedynczych ofert na najem powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu.
Szczegóły znajdują się w treści zapytania ofertowego załączonego poniżej.
Zapytanie ofertowe na najem powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu
1.Nazwa i adres Zamawiającego.
Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu, ul. Św. Mikołaja 78-79, 50-126 Wrocław, NIP: 897-16-88-948.
2.Opis przedmiotu zamówienia.
Wojewódzki Sąd Administracyjny we Wrocławiu poszukuje powierzchni biurowej pod wynajem w bezpośrednim otoczeniu siedziby Sądu.
3.Opis kryteriów.
- Lokalizacja we Wrocławiu, w bezpośrednim otoczeniu siedziby Sądu – preferowany obszar wyznaczony ulicami: Grodzka, Nowy Świat, Białoskórnicza, Kazimierza Wielkiego, Oławska, Błogosławionego Czesława, Świętej Katarzyny, Piaskowa.
Od drogi publicznej do wejścia do budynku należy zapewnić dostępne dojście i dojazd. Najemca dopuszcza położenie części pomieszczeń na innej kondygnacji pod warunkiem bezpośredniego dostępu do nich z innej, wynajmowanej kondygnacji.
- Przewidywana powierzchnia biurowa o metrażu około 900 m2 powierzchni, w tym co najmniej 700 m2 powierzchni biurowej podzielonej na co najmniej 16 pokoi jednoosobowych dla sędziów i asesorów, pomieszczeń 2/3 osobowych dla 28 pracowników, serwerowni, sali konferencyjnej (wielofunkcyjnej) na około 20 osób oraz:
- zaplecze socjalne na każdej kondygnacji, połączone z powierzchnią biurową,
- sanitariaty, co najmniej dwa (damski, męski) na tej samej kondygnacji co pomieszczenia biurowe,
- jedno wydzielone, ogólnodostępne i odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami w bezpośrednim otoczeniu wejścia do najmowanych powierzchni (nie dalej niż 200 m).
- Możliwość korzystania z technicznego wyposażenia przedmiotu umowy najmu:
- instalacja wodno-kanalizacyjna,
- instalacja elektryczna,
- instalacja teleinformatyczna,
- instalacja wentylacji i klimatyzacji, centralnego ogrzewania,
- instalacja systemu sygnalizacji przeciwpożarowej.
- Konserwacja i naprawa wszelkich systemów, instalacji i urządzeń, w które wyposażony jest przez Wynajmującego przedmiot umowy najmu, będzie wykonywana przez Wynajmującego w ramach opłat eksploatacyjnych wnoszonych przez Najemcę.
- Okres najmu: 72 miesiące.
- Wyłączenie z umowy najmu zapisów o zabezpieczeniach, kaucjach, zaliczkach, zastosowania art. 6851 k.c., wszelkie płatność wynikające z umowy najmu realizowane będą z dołu.
- Wykonanie w ramach umowy nieodpłatnej aranżacji dostosowania pomieszczeń przez Wynajmującego po uzgodnieniu terminu i zakresu z Najemcą.
- Przedmiot najmu winien być odmalowany, wyposażony w wykładziny
w pomieszczeniach biurowych, sprawną armaturę łazienkową. W częściach wspólnych podłogi i ściany również powinny być odnowione. - Wynajmujący wskaże w ofercie:
- cenę czynszu najmu za 1 m2 powierzchni miesięcznie;
- czas trwania okresu bezczynszowego;
- wysokość opłaty eksploatacyjnej w przeliczeniu na 1 m2 powierzchni miesięcznie;
- współczynnik powierzchni wspólnej (wyrażony w % przedmiotu najmu);
- wielkość oferowanej powierzchni – nie mniej niż 900 m2, w tym nie mniej niż 700 m2 powierzchni biurowej;
- całkowitą wielkość miesięcznego zobowiązania najemcy z tytułu najmu powierzchni;
- do oferty Wynajmujący załączy katalog kosztów wchodzących w skład opłaty eksploatacyjnej, a także wskaże sposób rozliczania opłaty eksploatacyjnej (tj. zaliczkowy czy ryczałtowy);
- do ofert należy dołączyć m.in. następujące dokumenty:
- rzuty powierzchni wraz metrażem,
- specyfikację dostępnych mediów i infrastruktury technicznej.
- Najemca wymaga, aby w ramach opłaty eksploatacyjnej były rozliczane co najmniej koszty:
- bieżącego utrzymania budynku (m.in. ogrzewanie, klimatyzacja, wywóz śmieci)
- ubezpieczenia budynku;
- podatków i wszelkich opłat wynikających z właściwych przepisów;
- przeglądów i konserwacji wszelkich instalacji, urządzeń, o ile obowiązek wykonania tych przeglądów lub konserwacji wynika z odrębnych przepisów lub instrukcji ich użytkowania;
- utrzymania powierzchni wspólnych i terenów zewnętrznych wchodzących w skład nieruchomości, na której zlokalizowany jest budynek;
- mediów związanych z utrzymaniem powierzchni wspólnej.
- Wynajmujący dostosuje powierzchnię biurową do wymagań Najemcy w zakresie uzgodnionym w umowie najmu, a także wyrazi zgodę na dokonywanie w trakcie trwania stosunku najmu, adaptacji przedmiotu najmu, w niezbędnym zakresie, bez prawa ingerowania w konstrukcję i elewację budynku.
- Wynajmujący zapewni Najemcy możliwość umieszczania nazwy Sądu przy wejściu głównym, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Zasady dotyczące ustalania wysokości i zapłaty należności wynikających z umowy:
- czynsz najmu, opłata eksploatacyjna i inne ewentualne opłaty nieuwzględnione
w czynszu są określane w umowie w złotych polskich (PLN), - Najemca dopuszcza możliwość waloryzacji, przy czym waloryzacja opłat winna być określona w umowie i dopuszczalna jest jedynie w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany rok ogłaszany w Komunikacie Prezesa GUS (inflacja oraz deflacja), a liczona winna być od miesiąca następnego po ogłoszeniu Komunikatu - nie częściej jednak niż raz do roku,
- termin zapłaty będzie liczony od daty doręczenia faktury VAT,
- termin zapłaty dla należności czynszowych będzie nie krótszy niż 21 dni od daty doręczenia FV; odnośnie pozostałych należności będzie nie krótszy niż 14 dni od daty doręczenia FV,
- datą zapłaty będzie data obciążenia rachunku bankowego Sądu,
- numer rachunku bankowego Wynajmującego winien być zapisany w umowie, a każda jego zmiana wymaga zmiany zapisów umowy.
4.Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach bezpośrednio w siedzibie Sądu (Biuro Podawcze Sądu) albo nadać drogą pocztową, z dopiskiem na pierwszej stronie: „Oferta najmu powierzchni biurowej na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu” w terminie do dnia 14 kwietnia 2023 r.
5.Termin związania ofertą:
60 dni od upływu terminu składania ofert.
6.Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami w godzinach pracy Sądu, w tym do udzielania informacji na temat przedmiotu zamówienia:
Łukasz Moneta, tel. 713 160 212
7.Planowany termin początku najmu:
1 sierpień 2023 r.
8.Sposób oceny ofert:
Oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego zostanie oceniona na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, w szczególności pod kątem zaoferowanej ceny czynszu
i opłaty eksploatacyjnej oraz lokalizacji.
9.Informacje dodatkowe:
- W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Wynajmujący zgadza się na przeprowadzenie wizji lokalnej powierzchni i części wspólnych oferowanych do wykorzystania przez najemcę. Występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie zostaną poprawione przez Zamawiającego.
- Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
- Oferta winna zawierać: nazwę, adres, numer telefonu do kontaktu z oferentem, datę sporządzenia oferty, podpis Oferenta oraz wzór umowy.
- Na stronie internetowej Zamawiający dopuszcza możliwość umieszczenia zestawienia ofert z podaniem oferowanych cen i danych Wykonawców.
- Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca; Sąd nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10.Postanowienia końcowe:
- Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny ofert z Wykonawcami, którzy złożyli w terminie prawidłowe oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia.
- W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania i złożenia oferty.
Plik PDF do pobrania [2.03 MG] Zapytanie - powierzchnia biurowa.pdf (1,94MB)
Nr 2/2023: 22 lutego 2023 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego 1 etat-(status zamknięty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisku asystenta sędziego 1 etat z dnia 22 lutego 2023 r.
Nr 1/2023: 8 lutego 2023 r.
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko referent – stażysta z dnia 8 lutego 2023 r. (statut zamknięty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko referent – stażysta z dnia 8 lutego 2023 r.
Nr 8/2022: 26 października 2022 r.
Ogłoszenia o konkursie na stanowisko specjalisty w Oddziale Administracyjno-Gospodarczym z dnia 26 października 2022 r. (statut zakończony )
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 7/2022: 3 sierpnia 2022 r.
Ogłoszenia o konkursie na stanowisko specjalisty w Oddziale Administracyjno-Gospodarczym z dnia 3 sierpnia 2022 r. (statut zamknięty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 6/2022: 29 czerwca 2022 r.
Konkurs na stanowisko inspektora w Oddziale Administracyjno-Gospodarczym - (status zamknięty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 5/2022: 24 maja 2022 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego (na zastępstwo) 1 etat - (status zamknięty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystent sędziego (na zastępstwo) 1 etat z dnia 24 maja 2022 r.
Nr 4/2022: 17 marca 2022 r.
Konkurs na stanowisko: sędzia Europejskiego Trybunału Praw Człowieka
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/wybor-sedziego-etpc
Nr 3/2022: 22 lutego 2022 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego 1 etat - (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystent sędziego 1 etat z dnia 22 lutego 2022 r.
Nr 2/2022: 14 lutego 2022 r.
Konkurs na stanowisko referent – stażysta - (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko referent – stażysta z dnia 14 lutego 2022 r.
Nr 1/2022: 11 stycznia 2022 r.
Nabór na stanowisko: specjalisty w Oddziale Finansowo-Budżetowym 1 etat na zastępstwo - (status zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat naboru
Nr 5/2021: 15 grudnia 2021 r. (status: zakończony)
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego 1 etap- (status: otwarty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 4/2021: 20 sierpnia 2021 r. (status: zakończony)
Konkurs na stanowisko: referent - stażysta (status otwarty)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu
Nr 3/2021: 6 sierpnia 2021 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Nr 2/2021: 8 kwietnia 2021 r.
Zarządzenie nr 25/2021 Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 7 kwietnia 2021 r. w sprawie czasowego wprowadzenia systemu pracy zdalnej w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu.
Poniższy link odsyła do pełnej treści zarządzenia.
Nr 1/2021: 29 marca 2021 r.
Proszę o zapoznanie się z raportem o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego złożonym do Głównego Urzędu Statystycznego w formie elektronicznej w dniu 29 marca 2021 roku.
Poniższy link odsyła do pełnej treści ogłoszenia.
Nr 9/2020: 2 grudnia 2020 r.
Zarządzenie nr 70/2020 Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 2 grudnia 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie organizacji pracy w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu w czasie trwania stanu zagrożenia epidemicznego i stanu epidemii.
Poniższy link odsyła do pełnej treści zarządzenia.
Nr 8/2020: 1 grudnia 2020 r.
Komisja przeprowadzająca konkurs na stanowisko referenta - stażysty w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu po przeprowadzeniu w dniu 1 grudnia 2020 r. pierwszego etapu konkursu ustaliła, listę kandydatów zakwalifikowanych do drugiego etapu konkursu.
Poniższy link odsyła do pełnej treści ogłoszenia.
Nr 7/2020: 30 listopada 2020 r.
Świadczenie na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu usług pocztowych w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym.
Poniższy link odsyła do pełnej treści ogłoszenia.
Nr 6/2020: 10 listopada 2020 r.
Ogłoszenie o zmianie terminu drugiego etapu konkursu na stanowisko asystenta sędziego (na zastępstwo) 1 etap w WSA we Wrocławiu.
Poniżej link odsyła do pełnej treści ogłoszenia.
Nr 5/2020: 12 października 2020 r.
Konkurs na stanowisko: referent- stażysta (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 4/2020: 7 października 2020 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego (na zastępstwo) (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 3/2020: 5 październik 2020 r.
Konkurs na stanowisko: referent – stażysta (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 2/2020: 21 sierpnia 2020 r.
Obwieszczenie o wolnych stanowiskach sędziowskich w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym we Wrocławiu (status: w trakcie procedury)
Poniżej link odsyła do informacji na temat obwieszczenia.
Link
Nr 1/2020: 22 lipca 2020 r.
Konkurs na stanowisko: referendarz sądowy (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 3/2019: 22 listopada 2019 r.
Konkurs na stanowisko: referent- stażysta (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 2/2019: 11 października 2019 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 1/2019: 26 sierpnia 2019 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 5/2018: 30 listopada 2018 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego- na zastępstwo (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 4/2018: 19 października 2018 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 3/2018: 30 lipca 2018 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego- na zastępstwo (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 2/2018: 3 lipca 2018 r.
Konkurs na stanowisko: referent- stażysta (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link
Nr 1/2018: 9 maja 2018 r.
Konkurs na stanowisko: asystent sędziego (status: zakończony)
Poniżej link odsyła do informacji na temat konkursu.
Link